• Satılan ürünün iade işlemlerinin düzgün bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için
müşteri siparişi kendisine teslim edildiği anda kargo yetkilisi nezdinde kontrol
etmeli kargo paketinde ya da ambalajında herhangi bir kırılma, bozulma, kutunun
açılması, ezilme gibi durumu varsa ürünü teslim almadan tutanak tutturarak iade
işlemini yapmalıdır. Ürünü teslim aldıktan sonra ürüne zarar verildiği iddiası ile
yapılan iadeler kabul edilemez.
• Satılan ürünlerin iadesi sadece aşağıdaki durumlarda mümkündür:
Firmamızdan kaynaklanan yanlış gönderilerde ve satılan üründe fabrikasyon hatası
olması durumunda,
Satılan ürünün nakliyat esnasında zarar görmesinde,
• İade işlemi için iletişim bölümünden mesaj göndererek veya +90 (0212) 716 52 32 (pbx)
nolu telefonlarıızdan bizimle irtibata geçip iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
• Satın alınan ürünün iadesi teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde gerçekleştirilmelidir.
• İade edilecek ürün hasarsız orijinal ambalajında ve tekrar satılabilecek durumda
olmalıdır.
• İadesi gerçekleştirilen ürünlerin müşteri hatalarından kaynaklı iadelerde kargo
masrafları müşteriye ait olup, kargo ücreti ödenmeyen ürünler kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Ancak malın kusurlu çıkması durumunda iade masrafları Kocaeli Balatacılık tarafından
karşılanır.
• Parsa Otomotiv
adresinden yapılan alışverişlerde aydınlatma ve kaporta aksamı ürünler yanlış veya
bozuk olmadıkça bu ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmeyecektir
• İadesi yapılacak ürün tüketiciye fatura edilmiş ise, ürünlerle ile birlikte gönderilen
2 nüsha fatura, şayet ticari işletmeye fatura edilmiş ise kesilecek olan iade faturası
iade edilecek ürünlerle birlikte gönderilmek zorundadır.
Önemli Uyarı: Karşılıklı Mutabakat Sağlanmaksızın Yapılan Tek Taraflı İadeler Kesinlikle
Kabul Edilmeyecektir.